Merhaba arkadaşlar
Dünya'nın en büyük üç tane otel tanıtım ve reservazyon sayafalarda Taşeli bölge'nin otelleri ve pansyonları tanıtmak başladım. Anamur/Bozyazı ile ilgili problem yok, yeterli bilgilerim vardır. Konaklama yerleri birdirmek çok önemli, o yüzden Sizden haberleri bekliyorum. Oteller, pansyonlar, öğretmenevleri, hepsi göstermek çok iyi olur. Bildirdiniz otel'den adresi, telefon numerası, e-posta ve (varsa) internet adresi, varsa da resimleri paylaşmak gerekiyor. Aşağıda benim dedim websayfaları gösteriyorum. Kayıtlı otellere ve pansyonlara yorum veya rating yapabilirsiniz.
Yeni konaklama yerleri bu adrese bildirebilirsiniz walteranamur@gmail.com Teşekkür ederim.
Liebe Freunde
Derzeit bin ich daran, Hotels, Pensionen und Ausflugsziele aus unserer Region nach und nach in die drei grössten Hotelbewertungs- und Reservationsportale einzuspeisen. Wer weitere Tipps hat, kann mir dies direkt per Mail zustellen. İch benötige Name des Hotels, Adresse, Telefonnummer, e-mail Adresse und/oder Webseite sowie Bilder.
İm Weiteren ist es so, dass ihr die bereits vorhandenen Unterkünfte und Sehenswürdigkeiten bebildern, kommentieren oder bewerten könnt. Auch dies traegt wesentlich dazu bei, unsere Region bekannter zu machen.
Die İnfos zu neuen Hotels etc. könnt ihr direkt an walteranamur@gmail.com senden.
tripadvisor.com Türkçe
www.tripadvisor.com deutsch
holidaycheck.com inglisçe
Holidaycheck.com deutsch
trivago.com Türkçe Yeni başlıyor
trivago.com deutsch Ganz neu begonnen